Понеділок
29.04.2024
08:15
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Семенівська ЗОШ І-ІІ ступенів

 Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив школи орієнтуються на нормативно – правову базу з питань виховної роботи, а саме Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини», «Декларацію прав дитини», «Основні орієнтири виховання …» та нормативно – правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, органів місцевого самоврядування.

У 2014/2015 навчальному році виховна робота була спланована та спрямована на досягнення головної мети – формування та розвиток соціально-зрілої, творчої особистості – громадянина України.

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками:

- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

 - ціннісне ставлення особистості до людей;

 - ціннісне ставлення особистості до природи;

 - ціннісне ставлення особистості до мистецтва;

 - ціннісне ставлення особистості до праці;

 - ціннісне ставлення особистості до себе.

В основу діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Виховна робота школи була спрямована на вирішення таких завдань:

• створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;

• турбота про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя;

• естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя;

• виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки продовженню краєзнавчої та воєнно-патріотичної роботи.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2014/2015 навчальному році працювало 8 класних керівників.

Проводилась  інформаційно-освітня робота:

- тематичні батьківські збори щодо питання негативних та шкідливих звичок у дітей;

- відвідування сім’ї  Дзюніча Давіда (ученя 2 класу), що тимчасово проживає в складних життєвих обставинах

- відвідування сімей учнів пільгового контингенту за місцем мешкання з метою обстеження умов їх проживання, сімейного виховання;

- вивчення самооцінки, особливостей саморегуляції, емоційних особливостей кожного учня та рівень агресивності

- проведення годин спілкування з учнями школи з питань пропаганди здорового способу життя, репродуктивного здоров’я.

 Військово-патріотичний напрямок виховної роботи у 2014/2015 н.р. знайшов відображення у проведенні заходів, присвячених Дню визволення України від німецько-фашистських загарбників, 70-річчю Перемоги над нацизмом, Дню захисника Вітчизни, участі у волонтерському русі щодо допомоги бійцям АТО та переселенцям зі Сходу України.

 До святкування  70-річчю Перемоги над нацизмом  усі учні нашої школи взяли активну участь у проведенні сільських заходів:  мітинг на честь Перемоги, привітання ветеранів ВОВ.

 Профорієнтаційна робота побудована на тісному зв’язку школи з  середніми спеціальними навчальними закладами.   Класними керівниками протягом 2014/2015 н.р. проводились виховні години за темами: «Я обираю професію», «Моя майбутня професія».

У школі постійно ведеться робота з попередження расизму та ксенофобії, виховання толерантного відношення до людей та патріотизму.

 Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі. Результатом проведеної роботи є відсутність учнів на внутрішкільному обліку.

 На обліку в ВКМСД учнів школи немає. На обліку у ССД перебуває 1 дитина, що опинилися в складних життєвих обставинах – Дзюніч Давід, 2 клас.

 Кропітку роботу з учнями з попередження правопорушень, пропусків занять без поважних причин, порушень дисципліни проводили класні керівники та директор школи.

 Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директорі, засіданнях ШМО класних керівників.

 Впровадження естетичного виховання, культури, емоційного сприйняття навколишнього світу, самосвідомості та естетичного смаку в музиці, кіно, архітектурі, побуті учнів наполегливо проводили класні керівники, вчителі, адміністрація школи.

 Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні школою таких заходів:  День Святого Миколая, Новорічні свята, «День Святого Валентина», свято Масляної, свято Останнього дзвоника.

Протягом навчального року  проводилися  батьківські збори в 1-9 класах за результатами навчальної та виховної роботи за семестр, загальношкільні батьківські збори з питань підготовки та проведення  державної підсумкової атестації.

 Більше уваги приділялося правовій освіті батьків. На класних батьківських зборах проводилися бесіди, робилися класними керівниками доповіді, здійснювалося анкетування.

Організація дитячого самоврядування в школі у 2014/2015 навчальному році проводилась відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу. Шкільна організація  «Темп» працювала з новим лідером Курильченко Альоною, ученицею 8 класу. Це певним чином вплинуло на організацію самоврядування в школі. Разом зі звичайною роботою по реалізації основних завдань самоврядування, пошуком та розвитком творчих особистостей, виникла необхідність створення сприятливих умов для плідної роботи нової команди. Для цього було прийняте рішення про проведення засідань командирів класів щотижня, на яких діти отримували необхідні знання, уміння та навички лідера колективу.Дитяче самоврядування було ініціатором та організатором проведення благодійних акцій, метою яких було надання  допомоги воїнам АТО.

Протягом року, кожного тижня проводились тематичні та робочі лінійки, які були спрямовані на формування свідомої поведінки школярів,  запобігання нещасних випадків та попередження правопорушень, а також присвячувалися визначним подіям в житті суспільства та держави.

 Приділялося багато уваги організації дозвілля та відпочинку школярів у позаурочний час.

 Таким чином, аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік,  проведена робота сприяла згуртуванню  учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей.

      Для покращення виховної роботи в школі, необхідно виконати наступне:

1. Активно залучати учнів до участі в шкільних, районних, обласних та всеукраїнських конкурсах;

2. Продовжити роботу з моніторингу динаміки навчальних, творчих, спортивних, індивідуальних досягнень учнів школи через створення і поновлення їхніх особистих портфоліо, поновлення банку даних про обдарованих дітей.

3.  Продовжити співпрацю з БДЮТ, сільським клубом, районними службами,  шкільною радою з метою формування морально-духовної життєво компетентної особистості учнів.